... cu noi focul este în siguranță!
Telefon: 0040 726 306 179
Fax: 0040 267 318 538
» Întrebări frecvente

Cum cumpar unul sau mai multe produse?

Cum intru in posesia produselor?

Cum si cand platesc?

Exista posibilitatea achitarii produselor in rate?

Care este durata de garantie a produselor?

Ce trebuie sa fac daca produsul se defecteaza in termenul de garantie?

Ce trebuie sa fac pentru a evita pierderea garantiei?

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Se poate modifica ulterior o comanda lansata?

Doresc sa aflu informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site.Cum procedez?

Returnarea produselor.Cum procedez?

Cum cumpar unul sau mai multe produse?

Pentru a cumpara aveti la dispozitie mai multe posibilitati:

  • sa adaugati produsul in cos folosind butonul ok apoi folositi butonul plaseaza comanda si completati campurile necesare
  • sa ne trimiteti un e-mail folosind rubrica contact ;
  • sau sa sunati la unul din numerele de telefon indicate la rubrica contact de luni-vineri intre orele 08-17.30 si sambata intre orele 09-14

In scurt timp veti fi contactat de un operator pentru confirmarea comenzii.

Sus la intrebari

Cum intru in posesia produselor?

  • Livrarea se face prin curier rapid.
  • Durata obisnuita de livrare este de 1-2 zile lucratoare de la procesarea comenzii, daca produsul dorit de dumneavoastra se afla pe stoc.
  • Costul livrarii - difera de greutatea coletului care se plateste la primirea coletului de client
  • Pentru localitatiile care nu au sediu Fan Courier se percepe o taxa suplimentara / km efectuat din cel mai apropiat oras cu sediu Courier
  • La aceste costuri se adauga, daca este cazul, cheltuielile de ramburs

Sus la intrebari

Cum si cand platesc?

Plata se poate face:

  • fie in avans, prin banca, in contul nostru, caz in care nu mai trebuie sa suportati cheltuielile de ramburs,
  • fie plata ramburs in momentul in care coletul ajunge la dumneavoastra.

Sus la intrebari

Exista posibilitatea achitarii produselor in rate?

In momentul de fata nu exista posibilitatea de a achita produsele in rate!

Plata se poate face:

  • fie in avans, prin banca, in contul nostru, caz in care nu mai trebuie sa suportati cheltuielile de ramburs,
  • fie plata ramburs in momentul in care coletul ajunge la dumneavoastra.

Sus la intrebari

Care este durata de garantie a produselor?

Termenul de garantie pentru produsele achizitionate sunt variabile

Sus la intrebari

Ce trebuie sa fac daca produsul se defecteaza in termenul de garantie?

Daca in perioada de garantie, produsul cumparat de catre Dvs. se dovedeste a fi defect, din motive de proiectare, executie sau vicii ascunse, el va fi reparat  gratuit, in termenul prevazut de lege, cu respectare anumitor conditii:

  • produsul sa fi fost cumparat de la SC Weekend  SRL sau de la alte firme colaborator numai in scopul pentru care a fost conceput, respectandu-se instructiunile producatorului din manualul de utilizare
  • pentru acordarea garantiei sunt necesare: documentul de plata (factura), certificatul de garantie completat corect si produsul defect, a carui serie trebuie sa fie integrala, identificabila si nealterata
  • garantia isi pierde valabilitatea daca: produsul s-a defectat datorita expunerii la fenomene naturale, datorita incendiilor, accidentelor, neglijentei de utilizare, precum si datorita unor instalari, modificari sau adaptari necorespunzatoare; in cazul nerespectarii conditiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, punere in functiune, exploatare si intretinere prevazute in manualul de utilizare . Documentele de garantie nu sunt prezentate, au fost deteriorate/modificate sau sunt ilizibile, aparatul prezinta deteriorari cauzate de accidente mecanice, lovituri, socuri,utilizare gresita sau neglijenta, pastrare in conditii impropri, produsul a fost utilizat impreuna cu alte accesorii in afara celor recomandate de producator  reparatii executate de catre persoane neautorizate.
  • certificatul de garantie nu este transmisibil
  • va rugam contactati-ne pentru a stabili modul de returnare a produsului pentru a fii evaluat, reparat sau schimbat

Sus la intrebari

Ce trebuie sa fac pentru a evita pierderea garantiei?

Pentru evitarea acestui inconvenient, va recomandam sa cititi cu atentie instructiunile de folosire ale produsului, inainte de a fi pus in functiune. Exista riscul pierderii garantiei in urmatoarele cazuri:

  • Folosirea produselor in conditii improprii
  • Deficientele de functionare produse prin deteriorarea accidentala sau intentionata a produsului
  • Alimentarea produsului de la o sursa de energie necorespunzatoare
  • Interventia unei persoane neautorizate de catre service-ul producatorului

Sus la intrebari

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Comenzile se pot plasa si fara cont ,telefonic sau prin e-mail, pentru a putea urmarii stadiul comenzilor sau a evita re-introducerea acestor date la o comanda ulterioara, sau introducerea eronata ale datelor Dvs.

Sus la intrebari

Se poate modifica ulterior o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda lansata, va rugam sa ne contactati telefonic in cat mai scurt timp si sa precizati numarul si datele comenzii pe care il puteti regasii in e-mail ul de confirmare pe care l-ati primit in momentul efectuarii comenzii.

Sus la intrebari

Doresc sa aflu informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site.Cum procedez?

In acest caz va rugam sa folositi formularul de contact sau contactati-ne telefonic.

Sus la intrebari

Returnarea produselor.Cum procedez?

Costurile implicate cu returnarea produselor care fac obiectul garantiei sunt suportate de catre client. In cazul in care un produs se defecteaza in termenul de garantie contactati-ne telefonic sau in email inainte de a trimite inapoi coletul.

In cazul in care nu sunteti multumit de un produs il puteti returna in 14 zile de la data achizitionarii suportand costurile de returnare. De asemenea este indicat sa ne anuntati telefonic sau in email inainte de a trimite inapoi produsul respectiv.

In conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Clientul are urmaroarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:

  • in limita termenului dat mai sus trebuie trimisa o notificare scrisa in acest sens prin eMail la departamentul de vanzari office@sticlatermorezistenta.ro
  • produsele returnate sa nu prezinte urme de folosire, sa fie in stare perfecta de functionare, au ambalajul original si accesoriile in stare perfecta.
  • produsul trebuie sa fie insotit de factura si alte acte primite in original.
  • Weekend SRL va returna clientului contravaloarea produsului in tremen de 30 zile de la data receptionarii retur. Detaliile modalitatii de returnare vor fi stabilite dupa acceptarea produselor in returnare.
  • Costurile de transport dus - intors cat si costurile returnarii contravalorii sunt suportate in intregime de catre client. In cazul in care clientul renunta la produse total sau partial aceasta va achita costurile transportului tur-retur chiar si in cazul in care a beneficiat de transport gratuit. Daca costul transportului de returnare este mai mica decat cel al valorii de returnat si clientul a optat pentru transortul cu "plata la destinatie" acest cost se va scade din valoarea de returnat.
  • nu se accepta trimiterea produselor catre Weekend SRL cu specificarea cererii unui ramburs (contravalorea de returnat). Produsele mai intai vor fi verificate de catre reprezentantii Weekend SRL.
  • in cazul observarii deficientelor in functiune datorita utilizarii sau deficiente in aspectul produsului (urme de folosire, zgarieturi etc) Weekend SRL poate conditiona acceptarea returnarii cu conditia retinerii unei valori (cost restocare) din valoarea produsului.
  • Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
 

Sus la intrebari